Pages

Support Penaja

Tuesday, August 23, 2011

Motor Batman buatan sendiri

Posted by mykhalis On 8:55 AM 8 comments

Kalau bab tiru meniru ni apa lagi kalau bukan dari Negara China.

Walaupun peniruan mereka kebiasannya tidak seperti yang tulin, tapi dapat berfungsi pun sudah cukup bagus kerana bukan semua orang dapat meniru berdasarkan pemerhatian semata-mata. Tol tak?







Moto ni nampak pada jauh memang gempak gila.. tapi kalau tengok dekat dekat macam guna barangan terbuang je kan?

8 comments:

ini bkn moto,ni jentolak sawah ni...hahahaha

besi karat o moto x basuh ni?

huhu..ni dah mcm moto zmn bila nie? haha

ahhahahah.. alar..okeh lar tuh.. dia leh gebang kat kampong dia..

i ada motor besarrr.. ekkeke

hahahahaha...walaupun dpanggil moto bkuasa besar... aweks2x..blum tntu mau naik.. ><

cuak aku bro..memang moto batman ni.. kih kih kih

karat la siot!!! wakakakka

ni belum cat lagi ni....mmg nampak cm sampah je...

ping

There was an error in this gadget

yang best di sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...