Motor Batman buatan sendiri

Kalau bab tiru meniru ni apa lagi kalau bukan dari Negara China.

Walaupun peniruan mereka kebiasannya tidak seperti yang tulin, tapi dapat berfungsi pun sudah cukup bagus kerana bukan semua orang dapat meniru berdasarkan pemerhatian semata-mata. Tol tak?







Moto ni nampak pada jauh memang gempak gila.. tapi kalau tengok dekat dekat macam guna barangan terbuang je kan?

Comments

Hafiz Aziz said…
ini bkn moto,ni jentolak sawah ni...hahahaha
KhaiRin said…
besi karat o moto x basuh ni?
huhu..ni dah mcm moto zmn bila nie? haha
Cik Bambam said…
ahhahahah.. alar..okeh lar tuh.. dia leh gebang kat kampong dia..

i ada motor besarrr.. ekkeke
lisa lis said…
hahahahaha...walaupun dpanggil moto bkuasa besar... aweks2x..blum tntu mau naik.. ><
ArulchelseA said…
cuak aku bro..memang moto batman ni.. kih kih kih
cik sakdi said…
karat la siot!!! wakakakka
Anonymous said…
ni belum cat lagi ni....mmg nampak cm sampah je...

Popular Posts