Pages

Support Penaja

Friday, August 26, 2011

Antara kekantoian Gaddafi( harta Gaddafi)

Posted by mykhalis On 3:14 PM 4 comments

Tajuk tak mesra SEO langsung..

Khalis ada terbaca yang Gaddafi terkantoi satu album penuh gambar Condoleezza Rice yang merupakan bekas setiausaha Amerika. Siapa la ada simpan gambar orang lain satu album? Pasangan kekasih baru bercintapun setakat dalam telipon, laptop.. ini siap print out..wahaha..







Selain itu, pemberontak juga yang dah berjaya memasuki rumah Kolonel Gaddafi juga dapat membayangkan kemewahan yang dimiliki Gaddafi.. Jom tengok gambar gambar ni.. 










pemimpin yang jenis hidup senang, janji manis, boros, penipu, zalim kalau tak dapat balasan di dunia.. Takkan terlepas di akhirat..

4 comments:

pergh..kalau dpt masuk tu..macam2 da bawak balik rumah..

im back!! Yeah!!

sory lame x muncul.. ni pn cuti 2 mgu je.. pastu dh kne hiatus blk. :D

byk berubah dah blog khalis..

wuyoooo.....jeles tgk kolam renang dia haishhhhh~ pemimpin2x... bila la nak rasa pderitaan rakyat kalau hidup asyik senang lenang~ huh!

ping

There was an error in this gadget

yang best di sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...