Dasar kucing mengada-ngada

Betul tak? Rumah Khalis ada 3 ekor kucing sekarang.. Sekor akan cari tempat yang panas macam atas astro decoder, seekor lagi akan tidue kat mana baju bersih belum dilipat dan seekor lagi kat mana tilam Sayf Muslim..Arghh.. padahal ada je tempat diorang tido!!

Comments

MFI said…
kat rumah saya ade 5 ekor kucing..2 ekor mak kucing..3 ekor anak kucing..sume tdo luar..hahahaha
cik sakdi said…
haha kucing kite semuanya tdo kat atas katil. tuannya yang kene tdo berhimpit2. haha
Wadi AR said…
kucin bando cik khalis. mmg cmtu gayenye
btl ni!mmng ngade2!haha..
Luv Me Cinta said…
kucen suke tido tmpt yg warm...paling beliau suke, tido bwh kaki huhu tak suke tak suke~
lisa lis said…
hahahahaha...btul2x kucing mmg ngada2x.. time tido nk tdo tmpat best2x..bagi tido kat luar tak nak~ ngada nak tido tepi tuan~
anak abah said…
haha. kucing tu low profile kot khalis. nak tido kat tempat biasa2 je.

Popular Posts