Rumah belon terbang

My I help u sir. My name is Russel....  inilah antara dialog comel dari budak dari Filem Animasi UP.. Jangan kata korang tak tengok.. Serius best gila.

Cerita mengisahkan seorang warga emas yang kematian isteri tidak mahu dihantar ke rumah orang tua telah menggunakan belon-belonnya untuk menerbangkan rumahnya. Tanpa dia sedar, seorang pengakap comel berada di beranda rumahnya keika rumahnya sedang terapung.

kerana minat pada cerita ini. National Geografi telah mencuba teori ini dan berjaya membuatkan rumah ini terbang













bestnya kalau dapat terbang tinggi camni.. hehe

Comments

ApiH said…
kalau malas nak bayar sewa umah boleh la wat camni.. hahaa..
mas saari said…
wah!! dah berwajah baru blog khalis..

macam cite UP je...nak try buat kat rumah sendiri boleh tak?? hehehee
Anonymous said…
nk komen blog abg khalis...wah...berwajah bru...oren nyee.....ngeh ngeh
nak umah camni laaa..hehehe
Iqa said…
khalis ckp best dpt terbang tinggi cmni? Bukan ke khalis takut tinggi kn.
Khadija Sakaria said…
nk turun kena pecahkan belon ke ?
bedpet said…
wah seronoknye! tp kan, mcm mana dia nak turun? huhu
saya YANA said…
UP.. tak pernah tengok pon.. belon pecah je, rumah pon musnah.. hehe
cikida said…
perghhhh,,best gilerr...nak gakk,.haha..pastu belon letop satu2,,kite pon mne ntii..adess

Popular Posts