Pages

Support Penaja

Tuesday, June 7, 2011

Pentingnya berkawan

Posted by mykhalis On 2:30 PM 10 comments

Bagi sesetengah orang tak mengapa tiada ramai kawan, cukuplah ada  seorang atau dua rakan terbaik yang sanggup susah dan senang.

Bagi sesetengah orang, lagi ramai kawan lagi best. Tak rapat sangat takpe. asalkan bila diajak lepak, futsal sentiasa sudi nak join.

Dan bagi sesetengah orang. takde kawan pun takpe. Kerana dia sendiri tahu dirinya tak bersedia untuk menjadi sahabat yang baik.

Tak salah berkawan.. yang penting bila dah berkawan jangan makan kawan. Jangan putus kawan kerana berhutang, kerana curi barang kawan. Kan??

10 comments:

yeahh ! stuju .. dan jugak jangan putus kawan sebab dah ada boyfriend.. haha

biar ramai kawan, jangan ramai musuh..

haha..yg penting kn pandai pilih kawan..sy ni..ada je kwn..tp tak pandai nk cr kawan..so tak ramaila kawan..huhu..

hahahha.. nak cari kawan macam tu jugak la..


aiyoo.. macam2 :)

hahahha selamat dunia semua tempat ada kawan..ntah pape katon tu. haha

ehhehehe..untung betol kwn ramai and ada kedudukan ek..huhu

nak minta tlg vote! :P

http://bambam-story.blogspot.com/2011/06/time-to-vote-for-cutest-thing-which-is.html

ohh.. sy ramai kwn.. mmg suka berkawan pn.. tp dlm banyak2 kwn tu ada sorg ja kwn yg bernama sahabat :)

setujuu . untuk hidup yg sgt sgt best . perluu ada byk kawan . baru kita tahuu apa ituu hidup .

wah..ni dah macam menyalahgunakan persahabatan..hehehe

ramai kawan takpe,tak perlu terlalu rapat.sbb ssh nk crik kawan yg snggup ssh sama2.zaman skang nie macam takde langsung pun ada jugak.sekian..:)

ping

There was an error in this gadget

yang best di sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...