Kerana kaya atau peribadi?

Bila seorang aktress berkahwin dengan seorang dato' duda.. Komen yang diberikan.. " saya terpikat dengan Dato' K( untuk Khalis) kerana beliau menghormati mak dan ayah saya, menghormati saya sebagai wanita, pandai ambil hati. Saya tak rasa harta dan pangkat merupakan alasan saya menerima dato'.. saya mula terpikat kerana beliau sangat berkarisma dan mampu membimbing saya sebagai seorang muslimah"- Komen seorang artis sambil membetulkan gaun perkahwinan yang nampak celah dada sambil ditemani suami yang membimbingnya sebagai seorang muslimah..















inilah namanya jodoh.. kalau tak mampu jangan dengki mereka yang mampu.. Ketika ramai suami yang nak tiru Salleh Yaakob.. tanya diri sendiri.. mampu ke berlaku adil sampai berbulan madupun bawak semua ahli keluarga?? nak ajak suami balik kampung pun dia mintak duit minyak.. betul tak??

Comments

amna said…
kalau dah jodoh. jeng3~
Akunyer said…
apsal retis selalu dapat orang kayo cam ni ehh?

maap lama tak terjah khalis
Granny Hani said…
kalau calon suami tu hormat mak bapak,lebai,alim,baik budi perkerti tapi kerja sapu jalan dgn bandaran jer..nak ke dia? senang cerita cakap jer kerana duit.
kay_are said…
kalau betul bukan sebab duit, tak perlu r blanje kawin mahal, nak wat grand grand.. hantaran juta juta ye tak?

Popular Posts