Hadiah hari jadi: Pembedahan payudara buat kanak-kanak usia 7 tahun

Senonohke? Sarah Burge menghadiahkan voucer kepada anak gadisnya

Ini betul-betul gila. kalau sebelum ni Khalis ada kongsikan mengenai ibubapa yang akan membedah anak lelaki mereka kepada perempuan apabila berusia 12 tahun. Kini seorang ibu menghadiahkan voucer kepada anak perempuannya yang berusia 7 tahun.
Poppy dah tak menyabo-nyabo nak pakai coli..wahahaha

bukan sebarangan voucer.. tapi pembedahan buah dada.. dan kanak-kanak ini tak sabar untuk membesarkan dadanya seperti ibunya.. Miss Burge yang berusia 50 tahun menghadiahkan vaucher bernilai hampir RM40k sendiri telah menghabiskan hampir RM3 juta untuk pembedahan dadanya sendiri.
poppy yang mendapat layanan istimewa sempena hari jadinya..


Anaknya yang dikenali sebagai poppy sangat menyukai idea ibunya.. perghhhh.. 


Siapala pakwe budak ni nanti kan??

Comments

bedpet said…
peh. meroyan agaknya mak dia ni. kalau kecik2 dah beso dada tu, bila dh beso nnt, mcm mana gamaknye rupa dada tu. huhu
amna said…
hahaha.. tak pernah dengo lagi budak kechik teruje nak buah dade beso. adess, dunie skrg nih.. mcm2
Bella Bell said…
hahhahaha.. itu gila dan kelakar.. adeehhh..
MFI said…
kalau orang bg aku voucher supaya jadi pakwe budak ni pon aku taknak..
hesh ley lak an kecik2 da ade niat nak besarkan ek..ish3
Sharienz Sz said…
pengaruh mak dia ni.. :)

Popular Posts