Pages

Support Penaja

Tuesday, June 7, 2011

Kesilapan yang berlaku dalam filem

Posted by mykhalis On 8:17 PM 12 comments

beli kat adidas tue
Mesti dah banyak kali sunting, banyak kali pratonton.. camne leh mereka terlepas pandang..kan?

tak yah tarik picupun boleh tembak!!


walkie talkie terjatuh?



kungfu kungfu jugak..jam tangan mana boleh tinggal


So, kalau filem Malaysia ada salah sikit je terus kritik..tak nak dah bagi sokongan!!

12 comments:

kehkeh,, ape daaa polis pegang pistol mcm tu je. haha

hahha... kantoi sudah... :)

wah dah bertukar ke oren lak yer bro :)

kelaka gile yg johny depp tu.Hahaha

kah2 ..lawak !!!
hahahahhaa

ahaks.

mmg btol kantoi @ edit ngan photoshop? who knows, aite?

dill.

tak pernah perasan pun..
comel 'wajah baru' blog enche khalis ni..suka3..=)

Jack Sparrow duta adidas ke pengasas adidas? bHAHA!

pernah jd gak kat citer melayu...kalo x silap citer leftenan adnan lakonan hairi othman...kalo x silap dia gi pakai jam digital sedangkan waktu tu mane ade lg jam tgn digital..betol ke x???kene tgk sndr..

ping

There was an error in this gadget

yang best di sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...