Kesilapan yang berlaku dalam filem

beli kat adidas tue
Mesti dah banyak kali sunting, banyak kali pratonton.. camne leh mereka terlepas pandang..kan?

tak yah tarik picupun boleh tembak!!


walkie talkie terjatuh?



kungfu kungfu jugak..jam tangan mana boleh tinggal


So, kalau filem Malaysia ada salah sikit je terus kritik..tak nak dah bagi sokongan!!

Comments

cik sakdi said…
kehkeh,, ape daaa polis pegang pistol mcm tu je. haha
hahha... kantoi sudah... :)

wah dah bertukar ke oren lak yer bro :)
Miss A said…
kelaka gile yg johny depp tu.Hahaha
nelly said…
kah2 ..lawak !!!
hahahahhaa
dill said…
ahaks.

mmg btol kantoi @ edit ngan photoshop? who knows, aite?

dill.
Marcella said…
tak pernah perasan pun..
comel 'wajah baru' blog enche khalis ni..suka3..=)
Jack Sparrow duta adidas ke pengasas adidas? bHAHA!
Orked Desa said…
pernah jd gak kat citer melayu...kalo x silap citer leftenan adnan lakonan hairi othman...kalo x silap dia gi pakai jam digital sedangkan waktu tu mane ade lg jam tgn digital..betol ke x???kene tgk sndr..

Popular Posts