Pages

Support Penaja

Monday, June 6, 2011

Iklan-iklan yang memanipulasi kaum hawa

Posted by mykhalis On 4:28 PM 8 comments

Marah ni!! serius marah.. korang marah tak bila tengok iklan-iklan ni??!!









Tapi cuba tengok iklan kat Malaysia.. Sama jugakkan? Sampai iklan pampers wanita berwarna warnipun keluar kat TV.. penting ke warna benda alah nie??

8 comments:

skodeng sambil menutup mata.. gambar last tu paling phewwww.. heheh!!~

eh.. kata tutup mata... :P

lariskan ke produk kalau wat iklan cm ni ek????

stakat iklan pad libresse tuh ape kemenda nya compared ngan iklan nie.. berpeluh kaum adam tgk iklan nie..yg hawa lak...malu rasanya..huhu

...habes...kukus habes tengOk...
hadOiiii...khalis suka entri begini ye arini...hadOiiii

iklan last tu mmg x senonoh. xde kenikmatan lain ke nak bagi contoh pun.

p/s : amna pun tengah marah cam mr.khalis gak. agaga

hati2 dgn apa yg anda paparkan... setiap dosa org yg memandang akan terpaut pada orang menyiarkan... :)

ini masih yang belum diterima oleh orang asia... yang di terima oleh masyarakat asia, orang perempuan jahat macam hantu sebab tu dalam drama atau cerita TV ramai wanita jadi hantu dan orang perempuan tidak membantah pun

ping

There was an error in this gadget

yang best di sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...