Pages

Support Penaja

Monday, June 6, 2011

Malapetaka di hari perkahwinan

Posted by mykhalis On 2:30 PM 9 comments

Malapetaka bagi Khalis bila apa yang kita rancangkan tidak menjadi kenyataan. Dan bagi Khalis, malapetaka yang kami suami isteri alami ialah.. Kameraman kami dirompak.. Jadi tiada gambar perkahwinan dari pihak lelaki mahupun perempuan kerana kami menggunakan kemeraman yang sama.. Sehingga kini,, Buku album perkahwinan kami masih lagi tidak diisi apa-apa..

Tapi kalau tengok gambar ni,, kepada bakal pengantin baru jangan nerves-nerves k? harap semuanya berjalan dengan lancar

sape yang sepatutnya seluar mudah terlorot nie

pengantin perempuan yg tak nyabo nyabo

adess..paling sedih si suami arr

arghhhhhhhh

something wrong here

dah la cium tue.. mak nak jumpa anak laki mak jap

camne nie? nak honeymoon kereta rosak

bosan gila majlis kawen aku nie

mesti lepas tak balik dah rumah ayah dia

malu ni maluuu

jurugambar salah tangkap gambar

padan muka kedekut pakai kereta baru

"cantiknya" cincin ni

cukur di saat-saat terakhir
Selamat pengantin baru buat kawan kawan.. Ijam.. Hafizah.. Mat Ralip.. Semoga cepat-cepat mendapat cahaya mata..

9 comments:

hahahaaa.. untuk bakal2 pengantin sesuai baca dan tengok ni...

Hahaha... lawak. Kena berhati-hati.

kesiannya khalis...so takdelah kenangan gambar kawin?


semua gambar ni mmg lawak..mmg tak diduga kan!

hahha.. xleh blah sume gambar2 ni kan.. terbaik la bro :)

huhu..yeke? kesiannyer.. nak wat camne.. harapkan gmbar sedara mara je laa ye..

betul2 kelakar! sangat gelak byk2!

budak dlm pic 1st tue so kiut....

ping

There was an error in this gadget

yang best di sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...