Malapetaka di hari perkahwinan

Malapetaka bagi Khalis bila apa yang kita rancangkan tidak menjadi kenyataan. Dan bagi Khalis, malapetaka yang kami suami isteri alami ialah.. Kameraman kami dirompak.. Jadi tiada gambar perkahwinan dari pihak lelaki mahupun perempuan kerana kami menggunakan kemeraman yang sama.. Sehingga kini,, Buku album perkahwinan kami masih lagi tidak diisi apa-apa..

Tapi kalau tengok gambar ni,, kepada bakal pengantin baru jangan nerves-nerves k? harap semuanya berjalan dengan lancar

sape yang sepatutnya seluar mudah terlorot nie

pengantin perempuan yg tak nyabo nyabo

adess..paling sedih si suami arr

arghhhhhhhh

something wrong here

dah la cium tue.. mak nak jumpa anak laki mak jap

camne nie? nak honeymoon kereta rosak

bosan gila majlis kawen aku nie

mesti lepas tak balik dah rumah ayah dia

malu ni maluuu

jurugambar salah tangkap gambar

padan muka kedekut pakai kereta baru

"cantiknya" cincin ni

cukur di saat-saat terakhir
Selamat pengantin baru buat kawan kawan.. Ijam.. Hafizah.. Mat Ralip.. Semoga cepat-cepat mendapat cahaya mata..

Comments

ApiH said…
hahahaaa.. untuk bakal2 pengantin sesuai baca dan tengok ni...
Awan Biru said…
Hahaha... lawak. Kena berhati-hati.
mas saari said…
kesiannya khalis...so takdelah kenangan gambar kawin?


semua gambar ni mmg lawak..mmg tak diduga kan!
ayied farid said…
hahaha...sangat kelakar.
hahha.. xleh blah sume gambar2 ni kan.. terbaik la bro :)
huhu..yeke? kesiannyer.. nak wat camne.. harapkan gmbar sedara mara je laa ye..
Nurul Ashikin said…
betul2 kelakar! sangat gelak byk2!
let's poret said…
budak dlm pic 1st tue so kiut....

Popular Posts