Pages

Support Penaja

Thursday, June 9, 2011

Lelaki tidak akan curang dengan wanita yang tidak seperti isterinya?

Posted by mykhalis On 9:10 PM 8 comments

Semalam,ada seseorang yang kenal dengan keluarga Khalis hampir berpecah belah kerana suami ada scandal dengan wanita yang ditugaskan mengambil dan menghantar anak mereka ke sekolah.

Dengan memberi kerja pada wanita yang merupakan janda atas alasan kesian hidup susah, akhirnya terbongkar kerana SMS.. hmm.. kenapa suami sanggup curang pada isteri mereka? Tempiasnya ialah pada Khalis dan abah..

Bukan sebab kami curang..tapi dituduh akan mencurangi jugak.. tengok tue!! belum curang dah kena cubit cubitan!!mak Khalis cakap.. kenapa orang lelaki curang?? tak puas ke dengan isteri kat rumah..

Khalis jawab sebab ada peluang.. betul tak wahai lelaki lelaki? Bak kata Khalis.. Salleh Yaakobpun mesti SMS rahsia-rahsia dulu dengan isteri mudanya sebelum dia kenalkan.. untungnya sebab tak kantoi sebelum kenalkan..kebanyakan lelaki kantoi dulu sebelum memperkenalkan isterinya dengan bakal madu.. hehe

Tapi ikut kajian.. lelaki tidak akan curang dengan wanita yang lain dari iras wajah pasangan mereka.. Macam kalau isterinya alis kening tebal,, kemungkinan pasangan yang dia curangpun alis kening tebal.. tak percaya?? Jom tengok lelaki-lelaki yang terkenal dengan skandal mereka bersama gambar pasangan dan skandal-skandal mereka..

Ryan giggs isteri dan skandal skandalnya!!




Tiger Wood isteri dan skandal-skandalnya





 Presiden Itali dengan skandal-skandalnya





 Kapten pasukan Blue( gila seks) john terry


 Sebab tu kita biasa dengar kawan baik makan suami kawan sendiri.. sebab biasanya kawan baikni rupa mereka lebih kurang sama.. wahahha..memandai je Khalis nie.. Apepun tepuk dada tanya iman.. ye dop??

8 comments:

woi,tido r..mlm2 smpat lak update..haha

oh,knapa ryan giggs? knapa? dia hero pujaan aku..damn..

hahaha...jadi jauhi la rakan baik and dari suami...blh ke mcm 2?

huhu...tgk la citer ANNISSA kat tv3 jam 10.30 mlm...citer kwn kawen dgn suami kwn baek....

erm..lelaki jgn curang ok..
setia pd 1.. hehe :)
wlupn muka iras2 tp prgi x sama kan..

susah ke nk curang kalo lain dr isteri??
xde maknanya..kalo dh dasar xcukup 1 pompuan xserupa mcmana pon tetap akan curang.. =)

kena pastikan kawan-kawan somi tade alis kening yang sama la mcm ni. huhu

camne lak kalo ppuan yg curang?
sbb zaman skrg ni ppuan pun leh tahan gak merenyam nya hehe

ping

There was an error in this gadget

yang best di sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...