Rekaan patung dan tugu yang gila

Ini namanya bila dah takde kerja.. Menariknya,., semua tugu ini dibina di Prague.


David Cerny (dilahirkan pada December 15, 1967 di Prague) merupakan tukang ukir di Czech. Banyak hasil rekaannya mendapa tempat kerana ianya berbentuk kontroversi dan mempu menarik minat ramai pelancong.













 menarik la jugak.. Mungkin sebab bandar ni pelik kot. Kalau macam di Kuala Rompin, ada juga tugu mercutanda.. Buah tembikai, Udang Galah dan ikan todak.. Marilah datang ke Kuala Rompin..hehe

Comments

vampire's lovex said…
tugu yg tak senonoh
tak senonh tapi kreatif...hehehe

-Yok mampir diluk = orang asli...bahaya pendakwah berbayar...
Myzul said…
memang tak senonoh...
huhu,.tugu ape gni,hampeh,.tugu yg kat kole rompin tu bese dh tgk,khalis,.hehe,.ikan todak tu xthan,.
yatie Awang said…
betullah tak senonoh sungguh...malu pulak kalau tengok
ASaDa RyutaRo said…
tugu tak senonoh melancap atas bangunan. hahabhaha..

kalau kat tempat saya di kota samarahan, sarawak, mercutanda dia udang galah dan ikan terubok. ngeee :D
ApiH said…
macam mana la tugu ni boleh dapat kelulusan utk dibina... kat sana diaorang x kisah kot..


Hutan AmAzoN
Gila said…
mcm gile sex je
cik sakdi said…
kat kampung kite ade tugu nenas tau. marilah datang pontian. haha

Popular Posts