Pages

Support Penaja

Monday, June 6, 2011

Rekaan patung dan tugu yang gila

Posted by mykhalis On 10:30 PM 10 comments

Ini namanya bila dah takde kerja.. Menariknya,., semua tugu ini dibina di Prague.


David Cerny (dilahirkan pada December 15, 1967 di Prague) merupakan tukang ukir di Czech. Banyak hasil rekaannya mendapa tempat kerana ianya berbentuk kontroversi dan mempu menarik minat ramai pelancong.













 menarik la jugak.. Mungkin sebab bandar ni pelik kot. Kalau macam di Kuala Rompin, ada juga tugu mercutanda.. Buah tembikai, Udang Galah dan ikan todak.. Marilah datang ke Kuala Rompin..hehe

10 comments:

memang tak senonoh...

huhu,.tugu ape gni,hampeh,.tugu yg kat kole rompin tu bese dh tgk,khalis,.hehe,.ikan todak tu xthan,.

betullah tak senonoh sungguh...malu pulak kalau tengok

tugu tak senonoh melancap atas bangunan. hahabhaha..

kalau kat tempat saya di kota samarahan, sarawak, mercutanda dia udang galah dan ikan terubok. ngeee :D

macam mana la tugu ni boleh dapat kelulusan utk dibina... kat sana diaorang x kisah kot..


Hutan AmAzoN

kat kampung kite ade tugu nenas tau. marilah datang pontian. haha

ping

There was an error in this gadget

yang best di sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...