Pages

Support Penaja

Thursday, June 16, 2011

Resipi McDonald di seluruh dunia

Posted by mykhalis On 7:00 PM 6 comments

Khalis tak pasti master resipi McDonald di Malaysia..mungkin prosperity burger. Khalis ingatkan KFC sahaja menyesuaikan resipi mengikut negara..yerla.. sebab selain Burger King, Khalis suka KFC..tapi semenjak Burger King dah tak boleh reload air sesuka hati.. memang tawar hati nak makan Burger King dah.

Tapi rupanya, kalau disetiap negara, McDonald membina reputasi berdasarkan menu masterpiece masing-masing, Jom tengok

N├╝rnburger – Germany.


McWedding – Japan


McBeer – Germany


McPasta – New Zealand and Australia


McPizza – USA and India


McKebab – Israel


Spam & Eggs – Hawai.

malam ni nampaknya menu kami sekeluarga KFC la kot.. sebab McDonald takde..hehe

6 comments:

mcwedding itu yg paling beshhh!!
jepun gak yg paling outstanding!

wahh! kat malaysia specialnya apa ek?

ouhhhh asal kat malaysia takde yg nasi tuuu kan...

ada nasik lagi sedappppppppp

ping

There was an error in this gadget

yang best di sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...