Resipi McDonald di seluruh dunia

Khalis tak pasti master resipi McDonald di Malaysia..mungkin prosperity burger. Khalis ingatkan KFC sahaja menyesuaikan resipi mengikut negara..yerla.. sebab selain Burger King, Khalis suka KFC..tapi semenjak Burger King dah tak boleh reload air sesuka hati.. memang tawar hati nak makan Burger King dah.

Tapi rupanya, kalau disetiap negara, McDonald membina reputasi berdasarkan menu masterpiece masing-masing, Jom tengok

N├╝rnburger – Germany.


McWedding – Japan


McBeer – Germany


McPasta – New Zealand and Australia


McPizza – USA and India


McKebab – Israel


Spam & Eggs – Hawai.

malam ni nampaknya menu kami sekeluarga KFC la kot.. sebab McDonald takde..hehe

Comments

Raden said…
mcwedding itu yg paling beshhh!!
jepun gak yg paling outstanding!
beLLa said…
wahh! kat malaysia specialnya apa ek?
vampire's lovex said…
ouhhhh asal kat malaysia takde yg nasi tuuu kan...

ada nasik lagi sedappppppppp

Popular Posts