bayangkan kalau tiada bulu kening

Lepas Khalis tengok gambar edit ni, barulah boleh Khalis bayangkan wajah kita tanpa bulu kening. memang berlainan sama sekali.

Sebab itulah Allah mengharamkan kita ubah fizikal semulajadi kita. Kalau tak, takkanlah cukur bulu keningpun jatuh haram. sebab bulu kening memainkan peranan yang penting pada wajah kita.

Tapi ada orang bertanya dalam soal ruang agama. Apakah hukum sedut lemak untuk menguruskan badan? Kalau anda, apa rasa jawapan yang paling sesuai diberikan?

Sebelum ini, jom tengok wajah artis lelaki dan wanita yang hensem dan jelita tanpa kening..















Ustaz tu cakap, boleh kerana lemak bukanlah kejadian semula jadi.. kita yang ternak dan membiarkan membesar dalam badan..wahahhaha.. terasa betul Khalis..

Comments

Mira R. said…
aaaaaa. buruk giler. macam alien, macam hantu. buruk2.

allah buat semua dah cantik aa kan? kita patutnya bersyukur..

haihhh -__-"
Khadija Sakaria said…
looks like an alien i guess. HAHA
Nuraizat said…
hahaha da mcm toyol dah :D
~~Ticer Wann~~ said…
eeiii buruk... apa yang Allah beri tu dah cukup cantik dan sempurna..syukur...

lama khalis tak p melawat... :(
z a z a said…
menakutkan wehhh. creepy je rase bile scrool down. hahaha
Farhan said…
mcm mane la bole ade org yg nk buang bulu kening.. =.="
Luv Me Cinta said…
takde kening??weird~

Popular Posts