Pages

Support Penaja

Sunday, June 12, 2011

Pembedahan plastik

Posted by mykhalis On 11:43 PM 12 comments

Ada niat nak besarkan mata? mancungkan hidung? dalam kata lain anda rasa Allah s.w.t tak bagi wajah yang terbaik yang anda mahu dan nak ubahnya?? Jom tengok gambar - gambar nie









macam takde beza je rasanya..kan kan?tengok pada kengerian pembedahan memang ingatkan jelita sangat

12 comments:

saya bangga menjadi diri saya..saya cantik walaupun org lain memandang saya sebaliknya...Alhamdulillah syukur nikmat...

teruknya pembedahan plastik tu..
syukur lah dengan apa yang ada..

kalau aku x nak lah bedah2 ni.. skt tau tak.. lagipun, saya bersyukur dgn apa yg Allah bagi ^^

da la tnga makan ni.. adooii.. hehe
apa la.. da yua buat cara tua, bsyukur ngn nikmat y ada.. haram hukumnya mngubah kjadian tnpa sbb y halal.. nauzubillah..

ngerinyaaaaa...
memang bodohlah perempuan ni!

bersyukurlah dgn setiap pemberian Tuhan..

erghhhh. seksa nyaaa. tak bersyukur betul dia ni.

ping

There was an error in this gadget

yang best di sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...