Pembedahan plastik

Ada niat nak besarkan mata? mancungkan hidung? dalam kata lain anda rasa Allah s.w.t tak bagi wajah yang terbaik yang anda mahu dan nak ubahnya?? Jom tengok gambar - gambar nie









macam takde beza je rasanya..kan kan?tengok pada kengerian pembedahan memang ingatkan jelita sangat

Comments

Orked Desa said…
saya bangga menjadi diri saya..saya cantik walaupun org lain memandang saya sebaliknya...Alhamdulillah syukur nikmat...
Syazwan said…
teruknya pembedahan plastik tu..
syukur lah dengan apa yang ada..
mushroom said…
kalau aku x nak lah bedah2 ni.. skt tau tak.. lagipun, saya bersyukur dgn apa yg Allah bagi ^^
Jangan Kalot said…
Bersyukur pa yng adaa...
intan.maisarah said…
sakit
sakit sangat

ouchh
Ibnushukran said…
da la tnga makan ni.. adooii.. hehe
apa la.. da yua buat cara tua, bsyukur ngn nikmat y ada.. haram hukumnya mngubah kjadian tnpa sbb y halal.. nauzubillah..
mas saari said…
ngerinyaaaaa...
memang bodohlah perempuan ni!
Cik TeN10 said…
bersyukurlah dgn setiap pemberian Tuhan..
mOon jOhari said…
...seriau eh tengOk....
aisya sakaria said…
erghhhh. seksa nyaaa. tak bersyukur betul dia ni.
Awan Biru said…
Tambah hodoh adalah.

Popular Posts