Adegan biasa kita lihat gila perempuan bergaduh dengan perempuan

Seingat dalam kehidupan Khalis, Khalis pernah tengok sekali je perempuan bergaduh dengan perempuan secara lives.

Tapi apa yang menariknya, bila Khalis tengok dalam 3gp ke, YT ke, reaksi yang sama diberikan oleh lelaki bila melihat kaum wanita sejenis bergaduh. Tidak kiralah tarik tudung ke, tarik rambut ke, londehkan seluar ke.. tapi reaksinya sama sahaja..

 Nak tahu apa? boleh tengok gambar kat bawah ni dulu



nampak tak apa yang Khalis nampak? kebanyakannya akan menonton adegan pergaduhan..Kalau yang ada kemera akan rakam sebab nak muatturun.. Takde dah sikap nak membantu atau cuba meleraikan.

Kepada wanita.. hodoh bebeno kalau kamu bergaduh..tapi sebab jarang-jarang dapat tengok..memang susah kami nak leraikan..so kalau nak perhatian macam Lisdawati dan Rita Rudaini, sila la tarik-tarik rambut..hehe

Comments

ArulchelseA said…
sbb jarang dpt tgok tu yg besttt tu sampai tk nak leraikan..kihkihkih...
Marcella said…
perempuan jarang gaduh..skill pun kurang..tu asik skill yang sama..
haiyo...dapat tgk free show la mamat tu..kalau laki bertumbuk tu biasa..kalau pompuan seyes buruk benor...

-Yok mampir diluk = wordless Wednesday#2...
mas saari said…
buat malu kaum je!
kalau budak sekolah suka tarik2 tudung... hahaha

Popular Posts