Pages

Support Penaja

Monday, June 13, 2011

Ada berani ke nak masuk kandang macam ni.

Posted by mykhalis On 11:14 AM 11 comments

Khalis?? memang tak berani..besar betul gayanya buaya ni..Kalaulah pecah kandang ni..perghh..lauk kari le jawabnya
















Kepada yang bersekolah selamat kembali bersekolah..heheh

11 comments:

gerenti xberani masuk..hehe

....gila besaQ bOya nih...
belOg khalis nampak oren la....
suka!

cari nahas sungguh. orang macam ni lah best di tengok. kalau tiba2 kandang tu pecah, best tengok diorang bertempiaran lari.

erkkk...kalo cikmoon pun xberani weiii..buatnyer pecah benda tu...

uihh sekali dilibasnye sangkar tu dgn ekor2 tak pasal2 mkn beso la buaya tu.. huhu

huhu..
xberani langsung..hihi

besaq gilak! boleh je masuk kalau ada yg offer kan hehe

hohohohoho..kLu laH Kandang tu pecah...pehhhhhhhhh??????????

ping

There was an error in this gadget

yang best di sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...