McWedding: persandingan terbaru murah di McDonald


Ini betul-betul menarik. Khalis suka benda yang murah-murah nie, dan McDonald cam faham-faham je. Kalau sebelum ni pernah dengar cerita orang kahwin di McDonald kan? tapi itu persendirian.. kali ini 3 cawangan besar di Hong Kong akan membuat percubaan cabang perniagaan baru mereka.

Mujurlah Khalis dah kahwin, tapi kalau ada cawangan kat Malaysia, memang pelik jugak kalau para tetamu kena makan kenduri lauk McD kan? Tapi apa salahnya.. Khalis pernah pergi majlis kahwin kawan Khalis lauk singgang, sambal belacan, ulam-ulaman.. memang berselera betul..yerla. kalau tiba musim kenduri kahwin kan semua nasi minyak..kalau ada yang wat lain dari yang lain memang best betul.

Kalau ikut budget yang diberikan, kosnya hanyalah lebih kurang RM500 untuk majlis makan-makan.. adakah akan terjadi di Malaysia? dan kalau jadi realiti, ada pasangan yang nak kahwin tak di McDonald??

Comments

bedpet said…
haha. menarik ni. asyik makan nasi minyak je. makan mc chicken pulak kat kenduri. hihi
best gak kalau kenduri makan mcd...tapi mau pokai la pengantin mcm tu..hehe

-Yok mampir diluk = skeleton chicken a.k.a. rangka ayam....


-Yok mampir diluk = ben ashaari: 5 blog pilihan hati..
kalu 2000 yg dtg mau rabak tuan rumah

Honeymoon

Popular Posts