Pages

Support Penaja

Tuesday, June 14, 2011

McWedding: persandingan terbaru murah di McDonald

Posted by mykhalis On 9:23 PM 3 comments


Ini betul-betul menarik. Khalis suka benda yang murah-murah nie, dan McDonald cam faham-faham je. Kalau sebelum ni pernah dengar cerita orang kahwin di McDonald kan? tapi itu persendirian.. kali ini 3 cawangan besar di Hong Kong akan membuat percubaan cabang perniagaan baru mereka.

Mujurlah Khalis dah kahwin, tapi kalau ada cawangan kat Malaysia, memang pelik jugak kalau para tetamu kena makan kenduri lauk McD kan? Tapi apa salahnya.. Khalis pernah pergi majlis kahwin kawan Khalis lauk singgang, sambal belacan, ulam-ulaman.. memang berselera betul..yerla. kalau tiba musim kenduri kahwin kan semua nasi minyak..kalau ada yang wat lain dari yang lain memang best betul.

Kalau ikut budget yang diberikan, kosnya hanyalah lebih kurang RM500 untuk majlis makan-makan.. adakah akan terjadi di Malaysia? dan kalau jadi realiti, ada pasangan yang nak kahwin tak di McDonald??

3 comments:

haha. menarik ni. asyik makan nasi minyak je. makan mc chicken pulak kat kenduri. hihi

best gak kalau kenduri makan mcd...tapi mau pokai la pengantin mcm tu..hehe

-Yok mampir diluk = skeleton chicken a.k.a. rangka ayam....


-Yok mampir diluk = ben ashaari: 5 blog pilihan hati..

ping

There was an error in this gadget

yang best di sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...