Pages

Support Penaja

Tuesday, June 14, 2011

Buat bunga ros menggunakan kentang

Posted by mykhalis On 4:27 PM 8 comments

Di saat ini Khalis dan isteri di rumah berdua-duaan di dalam hujan.. Ehh..lupa.. ada baby Sayf sekali..ehhe.. tapi kalau di dalam hujan ni biasa di kaitkan dengan perasaan romantis yang muncul serta merta.. wahaha..berbahaya nak tulis panjang-panjang ni.

Tapi, kalau dapat makan jemput, ermm..sedapnya.. sedia maklum, waktu macam ini kalau nak tengok astro memang tak dapat la nak tengok.. Ketika ini, ibu sedang cuba menidurkan Sayf.. bukan apa.. kata orang kalau hujan-hujan sedap tido..

Jom la kita tengok cara nak buat bunga ros untuk pasangan tercinta menggunakan....

Kentang..










kalau tengok pada gambarpun mesti dah tau camne nak buat kan? ermm  selamat beromatik bersama pasangan tersayang!!



8 comments:

Satu ilmu yg boleh dimanafaatkan

gojes okey????????? sangat ohsem. buleh la buat kat umah pasni.

Moh bace ni:
1. LENGAN SAMA BESAR DENGAN PERGELANGAN TANGAN
2. WORD OF THE DAY #1
3. AI HETCHU' subang!!

cantik la..suka entry ni..terima kasih sebab sudi sharing..

jemput join segmen simple saya..

SEGMEN SIMPLE: MENU AKU MASA BERDUIT DAN MASA TAK BERDUIT (SENGKEK)..

kalau buat kat rumah ni..asal letak je hilang..asal letak je hilang..

ping

There was an error in this gadget

yang best di sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...