Mengapa ada manusia sekejam ini!!!

Seorang tomboi yang kantoi memijak, menendang anak kucing sampai mati kecoh satu ketika dulu, Khalis memang kerap berjumpa manusia gila yang sanggup membunuh binatang kerana mental tak stabil.

Adakala tertanya juga..kenapa dan bagaimana mereka boleh tergamak untuk memijak binatang-binatang ini sehingga mati..Seandainya tidak suka, biarkan sahaja. Apa salahnya..

Kali ini Khalis ingin sharekan gambar sekumpulan wanita yang memang berhati binatang..







ini betul-betul celaka!!

Comments

KHRLHSYM said…
aku tergolong manusia yang kejam. haha
Raden said…
ya Allah..sy xsnggup tgok gambar2 nie. kejamnye..!!! smpai hati die buat camtu?? xde perasaan ke??

nti da mati terime la akibatnye..xpon kat dunie nie die da terime mukadimah dulu.

(lepas send komen nie nk g blakang..nk ciom arnab sy..)
Dayana Aj said…
Ya Allah,, seksa bintatang2 tu nk mati..
saya YANA said…
serius.. memang kejam gila.. ni baru gamba... nak tengok video nya sangat tak sapai hati.. orang yang takde hati je nak tengok video tu sampai habis.. sedey3..
kenapa mesti kucing!??grr~!!
xde hati perut tol...ce klu org lak wt cm 2 kt diaorg....
Derok said…
nak dapat kepuasan dengan cara paling bangang..
rasa nak jolok kemaluan pompuan2 tu ngan besi panas...

Popular Posts