Pages

Support Penaja

Wednesday, June 15, 2011

Mengapa ada manusia sekejam ini!!!

Posted by mykhalis On 4:13 PM 9 comments

Seorang tomboi yang kantoi memijak, menendang anak kucing sampai mati kecoh satu ketika dulu, Khalis memang kerap berjumpa manusia gila yang sanggup membunuh binatang kerana mental tak stabil.

Adakala tertanya juga..kenapa dan bagaimana mereka boleh tergamak untuk memijak binatang-binatang ini sehingga mati..Seandainya tidak suka, biarkan sahaja. Apa salahnya..

Kali ini Khalis ingin sharekan gambar sekumpulan wanita yang memang berhati binatang..







ini betul-betul celaka!!

9 comments:

aku tergolong manusia yang kejam. haha

ya Allah..sy xsnggup tgok gambar2 nie. kejamnye..!!! smpai hati die buat camtu?? xde perasaan ke??

nti da mati terime la akibatnye..xpon kat dunie nie die da terime mukadimah dulu.

(lepas send komen nie nk g blakang..nk ciom arnab sy..)

Ya Allah,, seksa bintatang2 tu nk mati..

serius.. memang kejam gila.. ni baru gamba... nak tengok video nya sangat tak sapai hati.. orang yang takde hati je nak tengok video tu sampai habis.. sedey3..

xde hati perut tol...ce klu org lak wt cm 2 kt diaorg....

nak dapat kepuasan dengan cara paling bangang..
rasa nak jolok kemaluan pompuan2 tu ngan besi panas...

ping

There was an error in this gadget

yang best di sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...