Pages

Support Penaja

Thursday, February 23, 2012

Whitney Houston.. dah matipun orang tangkap lagi gambar dalam keranda

Posted by mykhalis On 1:30 PM 2 comments

Pelik betul aku mat salleh ni.. bagi akula bila dah jadi taik dadah ni memang dah nak bunuh diri namanya.. Tapi itula..sifat manusia menghargai bila sudah tiada.. tengok macam MJ.. masa hidup kemain orang hina..cerca.. tapi bila mati...terus dipuja..dipuji.. yang kaya orang hidup jugakkk..

Sekarang ni heboh pasal sebuah surat khabar berjaya mencuri tangkap gambar mendiang dalam keranda.. siap jadi muka depan lagi.. nasibla kan.. dah mati pun orang kacau lagi..semuanya demi untung

mujur tak nampak sangat

2 comments:

agk2 ada x org korek kubur dia nnt? ada brg kemas wooo

orang dalam dunia ni tak cukup makan belambak2, dia dikebumi kan macam ni. hmm.. kesian kan? gold slipper ke ape ke takleh selamat kan ko dari azab Allah jugak. amat rugi la mereka yang tidak menyembah Allah.

ping

There was an error in this gadget

yang best di sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...