Pages

Support Penaja

Monday, February 20, 2012

Anjali pelakon kanak-kanak ( Kuch kuch Hota hai ) kini sudah dewasa

Posted by mykhalis On 10:04 PM 5 comments


Pada hari sabtu 2 minggu lepas..masa tayangan KKHH, Khalis bekerja..so mintak wife rakamkan aje.. Boleh tengok dua orang malam.. Yerla.. kamipun bercinta bermula sebagai kawan..so nak feeling-feeling arr..


Tapi macam siot je.. 2 kali elektrik terputus.. yang bengang pertama ramai pelanggan CC Khalis balik sebab elektrik takde.. kedua.. rakaman Kuch Kuch Hota Hai terjejas.. cis ciss..

Tapi tertanya-tanya jugakk..camne la rupa 2 watak kanak-kanak dalam filem ni sekarangkan? yerla.. citer ni dah dekat 12 tahun yang lepas..mesti dah besar panjang.. so Khalis nak share ngan korang la ni
anjali aka Sana Saeed

agak berbeza jugak la muka diorang ni

5 comments:

memang agak lain.. tapi standard kot dha besa jadi lain.. huu

muka dia tyme kecik lagi comel..=)

dah 12 taun rpnya crita ni..

tp tetap layan bila tgok..huahuahua

ping

There was an error in this gadget

yang best di sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...