Pages

Support Penaja

Monday, February 20, 2012

Gym bogel di Belanda

Posted by mykhalis On 4:17 PM 4 comments

Belanda memang negara paling gila kat dunia ni kot.. di sini ganja halal.. pelacuan halal.. bogel lagi la halal.. kiranya apa yang kebanyakan negara eropah lain haramkan dia halalkan.. pelacuran dalam cermin di siang hari.. Ish.. tapi kat Malaysia negara Islam ni pun ada jugak.. tak percaya? malas nak citer arr.. bukannya tak baca paper tak tengok tv3..

Menarik minat ramai pengunjung yang suka memperlihatkan badan mereka masing masing.




tua tua gayut pun datang sini jugak?cehhh

4 comments:

Nampak kelakar giler datuk2 dan nenek2 ikut sama ke gym tersebut... Hilang tumpuan nak cuci mata kalau camtu... :)

Entri Terkini :
Tips Cinta Bahagia Cara Memikat Hati Wanita Idaman Anda

ping

There was an error in this gadget

yang best di sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...