Gym bogel di Belanda

Belanda memang negara paling gila kat dunia ni kot.. di sini ganja halal.. pelacuan halal.. bogel lagi la halal.. kiranya apa yang kebanyakan negara eropah lain haramkan dia halalkan.. pelacuran dalam cermin di siang hari.. Ish.. tapi kat Malaysia negara Islam ni pun ada jugak.. tak percaya? malas nak citer arr.. bukannya tak baca paper tak tengok tv3..

Menarik minat ramai pengunjung yang suka memperlihatkan badan mereka masing masing.




tua tua gayut pun datang sini jugak?cehhh

Comments

Legolaz said…
macam seronok jer,
^^
Legolaz said…
cam seronok jer
KHai said…
Nampak kelakar giler datuk2 dan nenek2 ikut sama ke gym tersebut... Hilang tumpuan nak cuci mata kalau camtu... :)

Entri Terkini :
Tips Cinta Bahagia Cara Memikat Hati Wanita Idaman Anda

Popular Posts