Pages

Support Penaja

Saturday, February 25, 2012

Lelaki pakistan guna ilmu-ilmu..pelajar 17 tahun tewas

Posted by mykhalis On 7:33 AM 5 comments


Gila betul pendatang sekarang ni.. Hei.. gadis-gadis melayu..Meh sini orang yang ada pengalaman kerja dengan orang Pakistan nak citer sikit. Korang rasa la kan? kenapa pendatang asing ni sanggup datang negara kita.. Tinggalkan negara diorang sendiri? sebab diorang susah beb.. Kalau kayapun sebab mereka dah ada saudara mara kat sini. Jangan mudah terpedaya dengan cakap BI diorang..

Memangla bukan semua Pakistan jahat.. Indonesia jahat.. Sepupu Khalis kahwin dengan Pakistan.. Tok Saudara kahwin dengan Indonesia.. Mak sepupu kahwin dengan cina.. tapi.. kalau menyusahkan saudara-mara..mak bapak.. ishhh.. Kuat mana la sangat ilmu pengasih.. Kalau betul ada Khalis cabar suruh guna gunakan Tiz Zaqyah ke.. Neelofa ke.. ada bran?

KUALA LANGAT - Ahli keluarga pelajar tingkatan lima yang lari dari rumah sejak 14 Februari lalu, Nurul Zakiah Hidayah Azman masih khuatir dengan keselamatan gadis tersebut meskipun dia telah menghubungi mereka untuk memaklumkan keadaannya yang dikatakan 'baik'.
Ibu saudaranya, Norlaila Saad, 43, berkata, keresahan mereka bertambah apabila ada dakwaan mengatakan kekasih Nurul Zakiah, Samer Khan atau nama sebenarnya, Arsad Mohd., 20-an, ialah seorang kaki perempuan dan mempunyai wanita simpanan warga Indonesia di Seri Kembangan, Selangor.
Selain itu, katanya, Nurul Zakiah, 17, tidak mempunyai wang dan dia tidak akan mampu hidup berdikari sekiranya tidak dibantu.
"Saya yakin dia masih bersama Samer kerana sehingga kini dia belum membuat laporan polis bagi membuktikan yang dia tidak dilarikan lelaki itu," katanya ketika dihubungi semalam.

5 comments:

die ade fmily prob upenye....hemm

teringat balik nostalgia hampir 8 tahun sya belajar dipakistan dulu,tntang isu perkahwinan rakyat kita dgn pakistan ni mmg hot dan wujud sejak dulu lagi,sya sempat berjumpa wanita kita yg kawin pakistan ni bkn dinegara kita je bahkan disana juga,rasanya dah boleh buat buku tapi sya tak pandailah nk mengarang,bab kawin ni kita kena ingat,ada 2 situasi dlm hal ini,1 situasi di sini dan 1 disana,bnyak kisah yg tak dpt nk sya utarakan disini,kpd mereka yg ingin bertanya atau berkongsi pengalaman dgn sya yg lemah dan daif ni boleh lah email ke uzairku@gmail.com,kpd warga pakistan yg berkahwin dgn warga malaysia, apa yg sya nk katakan disini ialah 'jo allah taala ne apa ko shahdi ata permaya he,isi se hefazat karo,khianat or zulum na karo,ye hamara watan he,hamara aurat he,naram wala he,kuch na kuch frek hote he.'

Apa maksud bahasa urdu tu. Sbb saya ingin tahu kerana sekarang saya menyiasat suami saya berbAngsa pakistan

Apa maksud bahasa urdu tu. Sbb saya ingin tahu kerana sekarang saya menyiasat suami saya berbAngsa pakistan

Apa maksud bahasa urdu tu. Sbb saya ingin tahu kerana sekarang saya menyiasat suami saya berbAngsa pakistan

ping

There was an error in this gadget

yang best di sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...