Yang kita mungkin tak perasan!!


Hmm.. Khalis percaya,, balik ni mesti dari 1000 orang baca mesti ada sorang akan cuba buat..hehe

Comments

Syazwan said…
tak berapa nak paham nie..
~nsar~ said…
hehe.. haah sokong si syazwan kat atas ni...
sama....xpham jugak...
NasZ said…
sama gak..tak faham..huhu..

PEREBUTAN ... PART 1
dja_amiensukhri said…
oo.. ada tulisan ea pada mee ramen tu.. tapi tulisan pe?? cam jep0n jep.. ngee..
is_isaac said…
tak paham juge.huhuhu



lawat blog sy

http://issmyle.blogspot.com
Muasz said…
apa yg dtulis pd maggi tu?
ApiH said…
cuba untuk memahami.. mmm...
iniialahaku said…
hahaha....habesla nnti megi kat kedai pkat dok buat...

dasat2...nak try gak,tpi sayang megi tu,tgh duit xdak ni ha
Cik TeN10 said…
xfaham jugak =.=
mashi said…
agak2 macam cop mohor la gitu eik...
highlight2 pas tu tekap...hehehe

buleh buat ni...
tapi tunggu terjumpa megi expired:P
Orked Desa said…
megi terlalu berharga buat seorang pelajar seperti saya...huhu...
Hafiz Aziz said…
north korean secret code....muahahaha

Popular Posts