Hukuman langgar lari sampai mati: penjara 150 hari sahaja!!


Kisah ini berlaku di Nottingham.. Khalis agak terkejut apabila berita menyatakan bahawa seorang penagih dadah yang memecut kereta melanggar seorang pelajar sehingga mati menerima hukuman penjara hanya 150 hari sahaja.

Persoalannya di sini ialah, mangsa dikenali sebagai Clare Carver 23 tahun ketika dilanggar masih lagi bernyawa dan ditinggalkan begitu sahaja oleh Rohan Bingam.. Seandanya Bingam tidak sengaja, atau berperikemanusiaan, dia akan berhenti dan membantu mangsa.

Adakah adil dengan hukuman penjara hanya 5 bulan? Janganlah berlaku di Malaysia hukuman tidak adil macam ini..

Berita sebenar di The Sun

Comments

Cik TeN10 said…
ishk3... xptut betul
ArulchelseA said…
ni sengja lngar..cuak aku... kt mlysia lg dahsyat tk de dah 150ari..bebas trus...kihkihkihkih
Raden said…
ish,...tgok muke je da taw die tuh brutal gile..hakim kat tempat die pon takot kot..
mas saari said…
memang tak adil..
Anonymous said…
btl...mmg xadil...
joe kumar said…
org tu xmati.. sbb tu 150hari je kot..
kurakura said…
kt mlaysia bom org pn blh lpas.huhu..

Popular Posts