Segalanya di alam maya

Dengan kepulangan adik Khalis kembali pulang sambung belajar..dengan ini tamatlah percutian Khalis selama sebulan dari datang ke kedai, duduk di rumah, tengok tv,, main dengan Sayf Muslim..selerakkan rumah.. ternyata isteri Khalis akan kesunyian kembali..


Mana tidaknya.. pukul 10pagi di kedai.. pukul 12 malam baru tutup kedai.. Kalau dulu-dulu boleh jugak dia naik motor datang ke kedai.. semenjak beranak kecil dan sudah menerima tempahan jahitan baju termasuk untuk raya pun dah terima.. terpaksalah kami berbual di alam maya sahaja..hmm.. bila la nak kaya nak duduk rumah je ni.. tak yah gi kerja.. tu la korang.. tak nak tolong klik iklan.. huuu....

Tapi inilah bezanya zaman sekarang dan zaman dulu.. cuba bayangkan zaman Hang Tuah bercinta.. setiap masa menahan rindu.. nak hantar surat takde lagi pejabat post.. cuba zaman sekang? serba serbi pantas..

Comments

is_isaac said…
betul..betul.betul ( upin ipin version, hihih )
Cik TeN10 said…
ahaaa.. betul2.. tp kn dlu2 lg sronok and mencabar.. nk ckp pape kna hntar surat.. perasaan excited dpt surat tu mmg xleh nk ckp laa.. sbb tu sentimental value tggi.. skrg ni klik2 trus dpt email, gmbar.. org kte xperlu effort utk buat smthg.. betul x?..
~nsar~ said…
tapi yang lagi pantas tu lagi yang lagi bnyak nya benda pelek2 jadi..

Popular Posts