inilah rabecca black second edition


Siapa ini? Inilah Rebecca Black second edition.. Inilah dia Courtney Alexis Stodden yang merupakan isteri kepada pelakon dalam yang terkenal dalam Filem Green Mile lakonan Tom Hanks.. alaa.. kisah dalam penjara yang kena mati bunuh atas kerusi elektrik tue..

Tak cam? inilah rupanya..



Cuba teka berapa umur minah ni?? berapa pulak usia suami dia? Doug Hutchison sekarang berusia 51 tahun dan Courtney pula baru sahaja berusia 16 tahun!!!  yup.. kalau korang tengok video dia ni.. umur dia macam wanita 45 tahun yang wat pembedahan untuk mendapatkan wajah gadis 20 tahun.. kerana obses dengan kecantikan inilah jadinya.. Menurut mak Courney.. dia ni merupakan gadis yang taat beragama..of cos agama Kristian..





Kalau dilihat pada komen di YT.. hampir semua menghinanya.. tak tahulah mengapa..korang tau?berikut adalah gambar isteri orang yang berusia 16 tahun ini.. hmmm.. memang cam orang tua jee..

yang bawah ni dalam tapisan.. sila berhati2 sebelum scroll ke bawah k?

















Comments

puteri ain said…
16 tahun ? tp dah mcm tua dari usia dah . hehe
Miss Tira said…
Isteri berusia 16 tahun.. Errr, pedo..
soooooour said…
dak kecik ni.....
MFI said…
bang bang bang..tak lama lagi jadi pornstar..lol
cikida said…
iskkk,,yeke ni..wahh..mykhalis da tukar wajah la..cun whoaa..;)
Sharienz Sz said…
uhh 16 tahun???

khalis dah ubah template...look nice owh..u look blue hehe
Awan Biru said…
Hambek dia. Nak sangat nampak cantik. Dah macam orang tua pula.

Popular Posts