Pages

Support Penaja

Monday, June 20, 2011

Percayalah!!

Posted by mykhalis On 7:40 PM 7 comments

Mujurlah duit dan masa sama-sama tak banyak.. Kalau banyak dah lama Khalis buat cam kat bawah nie


ohhh,,korang ingat buat rumah dan kereta ni ke? memang kalau ada duit dan masa, memang nak buat,, tapi dah takde.. nak wat camne.. ops!! kalau ingat Khalis nak tinggal dalam ni memang tak muat punye.. sebab inilah gambar yang ditangkap oleh Michael Paul Smith.. cantikkan?walaupun sebenarnya ianya ialah miniature tapi sungguh detail..tak percaya ke ni model sahaja??


cun kan cara dia tangkap gambar dan main dengan angle?detail jerkk

ping

There was an error in this gadget

yang best di sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...