Percayalah!!

Mujurlah duit dan masa sama-sama tak banyak.. Kalau banyak dah lama Khalis buat cam kat bawah nie


ohhh,,korang ingat buat rumah dan kereta ni ke? memang kalau ada duit dan masa, memang nak buat,, tapi dah takde.. nak wat camne.. ops!! kalau ingat Khalis nak tinggal dalam ni memang tak muat punye.. sebab inilah gambar yang ditangkap oleh Michael Paul Smith.. cantikkan?walaupun sebenarnya ianya ialah miniature tapi sungguh detail..tak percaya ke ni model sahaja??


cun kan cara dia tangkap gambar dan main dengan angle?detail jerkk

Comments

Nuraizat said…
haah ea?? mcm real.. pufff~~ bravoo~
ArulchelseA said…
cuak aku tgok..menarikk..
Awan Biru said…
Wah, hebatnya beliau! Kategori pro ni.

Popular Posts