Pemilik Playboy sanggup pekak demi seks


Ada beberapa blogger menulis mengenai moral blog yang ada unsur lucah.. di mana dia bertanya,, bagaimana kalau ibu bapa membaca blog yang lucah ini? Bagaimana rekezi yang diperoleh berdasarkan iklan dan sebagainya..

Khalis akui blog ini sangat tak sesuai untuk mak atau ayah Khalis baca.. ini adalah sebuah blog yang sangat tidak senonoh.. Maafkan Khalis kerana menjadikan blog ini sangat tak senonoh..

Tapi apa yang Khalis nak kongsikan ini sangat tak senonoh.. Kalau di US sekarang..antara isu yang paling hangat sekarang ialah kisah pemilik Playboy Hugh Hefner yang ditinggalkan oleh bakal isterinya walaupun tidak lama sahaja lagi akan berkahwin..

Yang memalukan ialah majalah Playboy bulan ini meletakkan bakal pengantin perempuan sebagai model.. dan kerana majalah telah siap dicetak.. mereka terpaksa cetak sticker yang bertulis.. Runeway Bridge edition..


Menurut bakal pengantin yang juga merupakan model Playboy..Crystal Harris, berkata.. perkahwinan ini tiada maknanya kerana walaupun Hefner sudah berkahwin dia tetap akan melakukan hubungan seks bebas dengan model model majalahnya termasuklah kekasihnya terakhir iaitu pasangan kembar Karissa dan Kristina Shannon.

Menurut kembar ini, Hefner mengakui lebih sanggup pekak asalkan masih mampu melakukan hubungan seks.. dan sebagai pengguna Pil Viagra tegar.. Hefner juga telah mengalami efek lain seperti sering lupa..

Dan Khalis menjangkakan..selepas artikel ini disiarkan.. nama -nama pasangan kembar dan bekas pengantin akan menjadi mangsa google.. tidak lupa juga akan ada pervert akan cuba mendownload majalah Playboy edisi June.. hmm..

Sumber  The Sun

Comments

MFI said…
haha..tepat skali..msti ade yg akn pergi cari kt pakcik google punya la..takpun aunty yahoo!..
~nashrulez~ said…
aku baru nak cari.. dah kena tego..trbatal niat aku..hahahha
cikida said…
hhahaha..ape2 je la

Popular Posts