Kali pertama dapat ucapan Selamat Hari Bapa seumur hidup


Tertanya-tanya jugak.. adakah hari bapa sangat istimewa.. tapi andainya ada umur yang panjang.. Khalis nak sangat anak Khalis peluk Khalis dan cakap.." ayah... selamat hari bapa..ur my hero".. sob sob sob..

Semalam buat kali pertama Khalis sudah layak untuk meraikan hari bapa.. Siapa lagi yang nak bagi ucapan kalau bukan ibu pada anak Khalis..hehe..

Pantas sungguh masa berlalu.. sangat pantas sekali.. sedar tak sedar sudah berusia 26 tahun.. tahun hadapan 27 tahun.. tertanya-tanya juga pada diri ini.. apa pencapaian yang Khalis dah cakap selama ini.. adakala terusik juga hati apabila melihat ada sahabat-sahabat yang melebarkan sayap ke luar negara menabur jasa mencipta nama.. Ada yang sudah mampu membayar di pasaraya tanpa perlu tengok tanda harga.. sekarang ni? pergi kedai RM2.00 pun kena kita jumlah betul-betul..

Bagaimana dengan anda? Masih bersemangat untuk berjuang mendapatkan kehidupan yang lebih baik dari hari ini? Bukan tidak bersyukur.. tapi mencari kehidupan yang lebih sempurna..

Kata-kata biasa dari Khalis.. semoga hari ini lebih baik dari hari semalam...

Comments

Cik TeN10 said…
wahhh2.. xpe2 nt ank khalis da pndai ckp dia wish la..
dayang said…
selamat hari bapa..hehehe....
adwafarahin said…
bro! slmt hr bapa yer :)

Popular Posts