Pages

Support Penaja

Wednesday, March 14, 2012

Macam siut je akak ni,bikin panas di kedai buku

Posted by mykhalis On 1:01 PM 1 comments

Cuba bayangkan korang pergi kedai buku dan jumpa awek pakai camni?


Pakai camni sahaja takpe.. masalahnya.. jenis pakaiannya yang terdedah di belakang..


Bukan itu sahaja.. tapi badannya bercalar-calar la pulak..


Aduhh..bikin panas je akak ni..

Kalau ye pun nak buang angin guna syiling atau dalam bahasa Champa nya koh ke chol.. pakaila baju menutup sikit.. ye tak? Khalis selalu jugak wife buat kat badan.. tapi guna syiling RM1 la.. tak pedih sangat..

tapi betul ke buang angin? bukan S&M ke?heh

ping

There was an error in this gadget

yang best di sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...