Pages

Support Penaja

Wednesday, March 14, 2012

Lagi gambar pelajar sekolah bertudung berpelukan di dalam kelas

Posted by mykhalis On 12:07 PM 2 comments

Memang tak dinafikan zaman sekarang dugaan untuk guru-guru dan ibu bapa mendidik anak semakin sukar.. masakan tidak.. kalau zaman Khalis sekolah dulu bahan porno bukan ada sangat.. takkan nak sewa tape? takkan nak beli kat pasar malam.. zaman sekarang? google pun dah jumpa..kena block? ada cara bypass.. google aje..





member pulak tukang skodeng..ye tak?

2 comments:

haii lah budak sekrang ni...


mana akal fikiran pun tak tahu laa..

gaya mcm tengah mrajuk.

mybe girl tu sedih..
tp boy tu...

tekan menahan "rasa"...

hemmm..

ping

There was an error in this gadget

yang best di sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...