Pages

Support Penaja

Thursday, September 22, 2011

Saya sedang membunuh anak saya dengan memberi makanan

Posted by mykhalis On 7:40 PM 3 comments

mak Khalis selalu pesan.. Jangan makan banyak.. nanti gemok.. bila gemok sakit.. dah sakit, badan besor sapa nak angkat bawak klinik? nak gerak payah..Khalis cakap takde nye..

Kenyataannya, selepas 2 3 bulan Khalis kahwin, Khalis demam panas, akibatnya.. tak boleh bergerak.. dan hasilnya? takde sape boleh bawak Khalis pergi hospital.. Nak tak nak kena mintak tolong abah, mak, isteri Khalis angkat Khalis.. hehe..

Pengajarannya.. jangan ajar anak makan banyak. Mak Khalis selalu jugak sebut..

"mak bukan tak nak bagi makan.. tapi bila tengok anak makan selera tak sampai hati kalau larang.. sementara ada selera bagi jerla"

kalau abah Khalis pulak

" Makan .. makan.. nanti dah sakit takde selera nak makan.. sementara tengah sihat, selera makan je Along"


Agaknya inilah perasaan seorang ibu di Britain apabila sampai satu tahap dia ngeri tengok kegemokan anaknya. Tapi kerana tidak tergamak dia tetap membelikan makanan yang diingini oleh anaknya..Cynthia William membesarkan dua orang anaknya, Joseph dan Mathew sehingga jumlah berat kedua dua orang anaknya melebihi 400kg

Cynthia sendiri mengatakan bahawa, dia telah membunuh anaknya perlahan lahan dengan memberi makanan.. tapi apa yang boleh buat.



cerita lanjut di dailymail



3 comments:

oh! saya kena selamatkan my tembam nieces.. (^.^)

walaupun tak sampai ati tp agak2 la..ada otak kn bleh p-k

uihh. mmg nak membunuh namanye ni. besau benor

ping

There was an error in this gadget

yang best di sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...