Pages

Support Penaja

Friday, September 23, 2011

Bercinta di usia yang jauh berbeza

Posted by mykhalis On 3:09 PM 3 comments

Ini Khalis dengar dari orang la.. dia cakap.. binatang kalau beranak awal nanti anak yang lahir mungkin tak lawa, lembik, mudah datang penyakit.. cuba tanya orang yang membela kucing, ikan laga, lembu,, mesti pakar akan cakap.. kalau nak bagi binatang ni beranak biarlah cukup usia dan matang.. supaya anak yang dilahirkan sihat dan cergas.

Sebenarnya, begitu juga manusia.. anak anak yang dilahirkan dari pasangan matang kebanyakannya lebih pintar dan bijak berbanding anak dari pasangan muda. Ini kajian camtu camtu je.. Khalis tak terbaca kat mana mana pun.. tapi orang matang dengan remaja yang berkahwin berbeza fikirannya..apapun itu terpulang pada individu. ada yang dah usia 30-an tapi perangai macam belasan tahun.. ada yang baru je akil baligh tapi matang fikiran macam orang dah 40-an.. ye tak?

Apapun jodoh semuanya..













Persepsi

Bila perempuan cantik bak model bercinta dengan orang tua/ gemok/hodoh adalah kerana pangkat dan harta

Bagaimana pulak sebaliknya?



ping

There was an error in this gadget

yang best di sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...