Kelebihan jadi banduan berbanding menjadi pelajar

Tapi bagi orang laki cam Khalis situasi paling mengerikan apabila jadi banduan ialah kena liwat.. ahhah..terpengaruh dengan Prison Break agaknya..

walaupun di malaysia sendiri menyediakan peluang sambung belajar dalam penjara ke peringkat degree.. hehe..Sama la cam mat rempit.. Kat Malaysia ni, rasanya Mat Rempit lagi diberi perhatian dan kasih sayang berbanding siswazah.. macam macam program untuk mat rempit..semua di sediakan..kalau budak U semua kena create sendiri,, sponsor pun kena cari sendiri.. ye tak?



Comments

ArulchelseA said…
btul tu..tp biasa la tu...kih kih kih
cacah said…
negara je yang sayangkan orang muda belia yang terlibat dengan perkara cam rempit tu... macam2 usaha dah dibuat nak suruh diorang tu berubah... tapi... kadang2 mamat2 tu yang tak reti nak jaga diri sendiri... sedih pulak....
Anonymous said…
valium diazepam trusted online pharmacy valium - valium with alcohol
Anonymous said…
buy xanax xanax xr online - generic xanax 0.25mg
Anonymous said…
buy zolpidem online zolpidem dosage color - zolpidem tartrate common side effects
Anonymous said…
buy diazepam without prescription buy diazepam mastercard - buy diazepam online+paypal
Anonymous said…
diazepam dosage for dogs diazepam 10 mg bijsluiter - want buy diazepam online
Anonymous said…
order ativan ativan seizures - ativan addiction side effects
Anonymous said…
order xanax no prescription buy alprazolam no rx - can i take 2mg of xanax
Anonymous said…
buy diazepam diazepam tablets 5mg side effects - buy diazepam 5mg
Anonymous said…
buy carisoprodol online does carisoprodol 350 mg contain aspirin - carisoprodol recreational dose
Anonymous said…
buy soma online order soma online texas - dosage for carisoprodol 350 mg
Anonymous said…
ambien 5 ambien side effects gambling - fda ambien cr (zolpidem tartrate)

Popular Posts