5 orang terkaya di planet bumi

Saje je bagi nama planet bumi.. nampak gempak sikit ye tak? tapi tak mesra SEO la.. sebab kalau orang google akan cari manusia terkaya di dunia..ye tak?tak kesah la tu.. Sebelum baca list manusia terkaya di dunia ni.. sila tengok berapa harta yang anda ada sekarang.. jangan dikira pulak kereta hutang anda.. belum jadi hak milik lagi..heh..

Khalis.. sikit la gi nak lintas diorang.. tu yang asyik mengadap internet je kejenya.. heh..


Rank: 01

Name: Carlos Slim Helu
Country: Mexico
Net Worth: $53.5 billion

richest-person-in-the-world-carlos-slim

Rank: 02

Name: Bill Gates
Country: United States
Net Worth: $53 billionrichest-person-in-the-world-bilgates

Rank: 03

Name: Warren Buffett
Country: United States
Net Worth: $47 billionrichest-person-in-the-world-warren-buffett

Rank: 04

Name: Mukesh Ambani
Country: India
Net Worth: $29 billionrichest-person-in-the-world-mukesh-ambani

Rank: 05

Name: Lakshmi Mittal
Country: India
Net Worth: $28.7 billionrichest-person-in-the-world-lakshmi-mitalnampaknya.. dua dari US, dua dari India, seorang dari Mexico.. Khalis ingatkan Donald Trump ada dalam list ni..takde rupanya.. cis cis..



Comments

KhaiRin said…
DT blom ckp kaya lg
Anonymous said…
dari India pon ada. tapi negara India terkontang kanting... ish ish
blog-tips-kurus said…
dari China pon tidak ada, kan?
cik sakdi said…
tauke dadah lg kaya sbenarnya. tp xkan nk kantoikan diri
Kentang_ said…
Paling kaya konfem Rothchild.

Popular Posts