Pages

Support Penaja

Tuesday, September 20, 2011

Menyeludup burung kelicap dalam seluar

Posted by mykhalis On 2:28 PM 5 comments

burung kelicap?? korang jangan tengok gambar dulu.. rasa rasa korang kenal tak burung kelicap? Ikhlas Khalis katakan yang Khalis dah ingat ingat lupa burung kelicap ni. Maklumlah.. susah nak jumpa.. malah, rasanya dalam 3 4 tahun terakhir ni. Khalis tak inagtpun bila Khalis tengok burung ni.

Apakah keistimewaan burung kelicap ni? tapi kalau diseludup mesti ada keistimewaan tersendiri kan?





camne tergamak dia taruk kat depan..tak kena patuk ke? pergh... mesti mahal burung ni kan?



5 comments:

macam mana leh kantoi ek?

erk...camni punya orang pun ada!

peh,terseksa burung2 tu.... lol!

burung bertemu burung ... cantik.... tp kesian kat burung kelicap tu... tak lemas ker?? bau baiekkk punyoo....

ping

There was an error in this gadget

yang best di sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...