Menyeludup burung kelicap dalam seluar

burung kelicap?? korang jangan tengok gambar dulu.. rasa rasa korang kenal tak burung kelicap? Ikhlas Khalis katakan yang Khalis dah ingat ingat lupa burung kelicap ni. Maklumlah.. susah nak jumpa.. malah, rasanya dalam 3 4 tahun terakhir ni. Khalis tak inagtpun bila Khalis tengok burung ni.

Apakah keistimewaan burung kelicap ni? tapi kalau diseludup mesti ada keistimewaan tersendiri kan?





camne tergamak dia taruk kat depan..tak kena patuk ke? pergh... mesti mahal burung ni kan?



Comments

MFI said…
macam mana leh kantoi ek?
mas saari said…
erk...camni punya orang pun ada!
Tasha said…
peh,terseksa burung2 tu.... lol!
are din said…
burung bertemu burung ... cantik.... tp kesian kat burung kelicap tu... tak lemas ker?? bau baiekkk punyoo....

Popular Posts