Penjagaaan gigi singa dan harimau

Heehehe.. bagusla singa dan harimau ni di beri penjagaan gigi..cuba bayangkan kalau pengunjung datang zoo nampak singa rongak gigi kat depan, bukan ke hilanglah gelaran raja haiwan?

Kalau hilang gelaran, kan dah tak menggerunkan binatang binatang lain. Maklumlah,, kalau di habitat asal, diorang makan yang fresh, yang di tangkap sendiri.. ini makanan zoo ada yang di awet, ada yang bercampur, mungkin lagi mudah untuk gigi diorang rosak.







gila ngilu tengok gambar2 nie.. heh

Comments

MFI said…
tu la..sape suruh tak gosok gigi..
mas saari said…
erk...teruknya gigi dia! heeheheee
Misch said…
hahaha..comelnya singa tu.mesti dia menyampah kan.
Luv Me Cinta said…
haiwan klu sakit gigi mn boleh control mcm manusia,boleh bahayakan org sekeliling...gud job guys!

Popular Posts