Zizan ganti malique kerjasama lagu Aku maafkan kamu?


Rupanya begini.. kalau korang tengok video klip ni.. Zizan dijadikan cameo pada Malique untuk part rap.. dan rupanya ianya bukan suka suka..tapi Jamal terpaksa menggunakan khidmat Zizan memandangkan Malique tidak dapat bagi kerjasama yang baik untuk mengadakan persembahan menyanyikan lagu ini.


Lagipun takkan Jamal nak nyanyi dan rap sorang-sorang ye tak? namapun berduet.. mengikut kenyataan yang dikeluarkan, Uncle Jamal berkata

Tanpa Malique, saya sukar untuk menyampaikan lagu ini kerana ia adalah kolaborasi kami bersama. Saya pun tidak tahu mengapa dia enggan tampil di khalayak umum. Ini menjadi masalah bagi saya setiap kali persembahan. Sebab itulah, saya perlu mencari pengganti Malique. Saya berusaha untuk cari rapper, lain tapi kebanyakannya tidak sama dengan teknik rap seperti Malique. Semuanya mempunyai sebutan keras, tidak selembut Malique. Oleh sebab itulah, saya terpaksa mendapatkan khidmat pelawak dan pengacara, Zizan Raja Lawak, untuk menggantikan Malique menerusi klip video lagu tersebut.

Khalis sendiri tak taula..takkan takde perjanjian ke ape ke? takkan camtu je? lagipun Jamal kan orang lama.. mesti ada pengalaman nak handle perkara camni.. ishh..

Comments

i Pakcik Zharul said…
tp dua-dua rap pun kool :)
Unknown said…
kesian Zizan.....

Popular Posts