Pages

Support Penaja

Tuesday, February 7, 2012

Kekasih hati Hafiz AF.. pengganti Adira

Posted by mykhalis On 12:48 PM 2 comments

Semua orang tahu yang Hafiz sudah pun berpisah dengan Adira. Kalau Adira sentiasa ada gosip tentang hubungan dengan pengkid selepas perpisahan tersebut, tidak pula kedengan cerita tentang Hafiz. Namun begitu, penggiat forum CARI yang menggunakan nama rindusangat telah berjaya menjumpai beberapa keping gambar Hafiz dengan seorang wanita. Adakah ini kekasih baru Hafiz?

awek baru hafiz
Comel kan mereka berdua? Abang Nara percaya pada konsep kalau nak ubati hati terluka, anda perlu bercinta dengan orang lain secepat mungkin. Itu sahaja cara untuk melupakan kekasih lama. Nampaknya Hafiz berkemungkinan turut mempercayai konsep tersebut. Apa pun kalau benar ini adalah kekasih baru Hafiz, tahniah Abang Nara ucapkan. Semoga berbahagia sehingga ke jinjang pelamin.
Lagi beberapa keping gambar Hafiz AF dengan seorang wanita yang berkemungkinan besar adalah kekasih barunya dengan membaca entri ini sepenuhnya.


awek baru hafiz

awek baru hafiz

awek baru hafiz

awek baru hafiz

awek baru hafiz

sekarang ni kat CC hari-hari orang main lagu Awan Nano.. macam lagu baru dengar je diorang ni

beautifulnara

2 comments:

kenapa perlu ko nak kopipes cerita yg dah ada kat blog orang lain?

ala..ko mcm x kenal si nara ni...bab copy mmg nombot 1..x de idea rrr tu...

ping

There was an error in this gadget

yang best di sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...