Hafiz Nafikan Sedang Bercinta, Ada Pihak Cemburu Dengannya


Rupanya gini bila mengikuti trend blogger hiburan kan? Khalis tidak berani lagi buat masa ini untuk menulis sendiri pasal hiburan ni.. sebab Khalis sangat tidak kenal teknik menulis gosip..

Yang Khalis belajar ialah.. kalau tiada cerita.. kita buat cerita.. tapi jangan bagi detail.. biarkan samar-samar dan muncul spekulasi.. Kemudian dapatkan komen dari orang yang kita rasa sesuai.. dan keluarkan pula artikel penafian..

Maknanya.. untuk menjadi penulis ruangan gossip(fitnah) hati kena kering gila.

Contohnya.. Khalis wat camni..

Baru-baru ni kawan Khalis pergila makan di sebuah restoran mamak. Nak dijadikan cerita dia terserempak dengan seorang pelakon kanak-kanak yang sekarang ini sudah semakin terkenal. Menurut kawan Khalis ni..sekali imbas, dia perhatikan pelakon ini memang ramah dan mesra bersama kawan-kawannya.. Mengejutkan apabila ketika sedang memerhatikan artis ini.. seorang remaja perempuan datang dan duduk di atas ribaan dan mereka telah .. faham-faham jerla..

nasihat kawan Khalis ni.. pandai-pandaila jaga tingkah laku di tempat awam.. Awak tu terkenal.. berlakon drama jadi baik-baik.. rupanya perangai macam setan..

Apa kaitan dengan tajuk kat atas?

Hafiz dituduh ada makwe baru.. Hafiz menafikan.. tup tup esok lusa rupanya mereka memang bercouple..

Penafian Hafiz di lakukan dengan temubual bersama mStaronline

“Gadis dalam gambar tersebut adalah kawan saya dan kami saling mengenali hati budi masing-masing, tetapi belum sampi ke tahap bercinta lagi. Saya harap orang tidak membuat sebarang spekulasi lagi berkaitan tentang hal cinta. Lagipun saya agak fobialah nak bercinta.” – dipetik dari mStar Online
 tambahnya lagi

“Berkenaan dengan gambar itu, saya tahu ada yang tidak senang dengan saya dan cuba menyebarkannya kepada umum. Bukan apa, saya tidak pernah meletakkan gambar-gambar sebegitu dalam akaun laman sosial milik saya,” ujar Hafiz lagi.

Maklumla.. orang tengah terkenal ye tak? msti orang nak tahu apa ceritanya

Comments

Popular Posts