Pages

Support Penaja

Monday, February 6, 2012

Air gas selalu dicuri? guna cara ini

Posted by mykhalis On 5:10 PM 1 comments

Falsafah dalam 3 Idiots.. Ada yang belajar untuk peperiksaan..dan ada belajar dan menggunakannya dalam kehidupan seharian. Walaupun Khalis rakam 2 tahun lepas lagi filem ni.. still masih ada dalam decoder memandangkan kualiti HD.. sayang betul nak delete.. memang best sungguh citer ni.

Jadi apa yang ingin di sampaikan? Pernah tak beli air gas lepas tu bukak tengok dah habis.. kalau tinggal separuh ke suku ke ok la jugak.. tapi kalau habis terus? ishh.. memang tak bengang gile.. boleh cuba cara ni.

camne? jangan terkena kat parent udahla la ek..

1 comments:

bistu kalo sndiri nk mnum cmne?

ping

There was an error in this gadget

yang best di sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...