Pages

Support Penaja

Thursday, February 9, 2012

Suami saya kini menjadi isteri saya

Posted by mykhalis On 3:37 PM 0 comments


Macam biasala,,kalau cerita berbelit sangat Khalis guna versi Khalis jela nak kabo.. Camni.. Ted ni lelaki.. kemudian dia kawen dengan awek..Renee.. Dah selamat dah.. ada 2 orang anak.. Ntah camne.. Ted kena sengat dek lebah.. Atas sengatan tu.. Ted punya hormone berubah.. level testoron meningkat.. Ted merasakan dirinya wanita... akhirnya...(sambung kat bawah)


Sambungan dari atas(entah apa2..perenggan je kot) Ted menukarkan jantinanya dengan menjadi seorang wanita sasa lagi tinggi tapi blond dengan nama Chloe Prince. Ted sendiri merasakan kulitnya semakin halus dan lembut..suaranya menjadi semakin ayu.. dia sudah nekad..


Si isteri memahami masalah si suami menerima suami seadanya.. Khalis tertanya tanya jugak.. katakanlah si bini kena sengat dek lebah.. kemdian dia merasakan dirinya adalah lelaki.. Rasa-rasa korang Ted sanggup ke nak berlakikan bininya yang dah jadi laki.. siap bedah lagi tambah apa yang kurang.

Menurut si isteri.. hubungan seks agak mengelirukan.. dia tak tau dia wat les atau straigh.. entahlee...

0 comments:

ping

There was an error in this gadget

yang best di sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...