Pages

Support Penaja

Friday, October 28, 2011

Buku kanak kanak yang mengajar mengenai homoseksual

Posted by mykhalis On 10:37 AM 4 comments

Kalau bab homoseksual ni..Khalis memang teringat dekat blogger gila sorang ni yang menegaskan bahwa homoseksual adalah naluri yang patut kita hormati. Malah menyamakan mempertahankan pemakaian menutup aurat sama level dengan mempertahankan pasangan homo..hmm..tapi malas dah nak cakap..korangpun dah tau sape blogger tu kan?

dan Khalis tau..dia msti suka kalau buku ni di edarkan di Malaysia.. ye tak?











pengajarannya? naluri homo ni tidak memberi kesan pada sesiapapun.yang penting kasih sayang,,kebahagian dan kegembiraan??!! macam sial je.. memang boleh terpengaruh kalau budak2 baca buku macam ni

4 comments:

speechless.
ni memang 'melentur buluh bar dari rebung' dah.

aiii.. macam nak lempang laju2 ja..
benci sihhh!!!

ping

There was an error in this gadget

yang best di sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...