Aaron Aziz nak jadi rakyat Malaysia.. PM sini lagi bagus dari Singapore

tak tahulah kalau dah lama..Khalis baru je baca..kira baru gakla pada pengetahuan Khalis..huu
 
 
 
“Saya sudah memohon taraf Penduduk Tetap (PR) dengan kerajaan Malaysia pada awal Ogos lalu. Saya dah bosan sebab isu warganegara sering dipersoalkan terhadap saya. Saya buat semua ini pun kerana tidak mahu menoleh ke belakang lagi.”

“Mengapa saya harus berpatah balik kepada kehidupan yang lama sedangkan saya sudah mempunyai kehidupan yang sempurna di Malaysia. Anak-anak saya pun sudah bersekolah di sini. Untuk mendapat masa depan yang lebih cerah, adalah lebih baik saya mendapatkan status penduduk tetap Malaysia,” jelas Aaron yang turut mengakui telah menjual kereta dan rumahnya di Singapura.

Jelas aktor yang berusia 35 tahun ini lagi, dia tidak kisah sekiranya keputusannya ini bakal mengundang penerimaan kurang enak buat sesetengah peminatnya di Singapura kerana apa yang penting baginya adalah keutamaan masa depan dia sekeluarga dan isu lain harus diketepikan.

“Seandainya saya diminta membuat pilihan untuk memilih antara kerajaan Malaysia dan Singapura, sudah tentu saya memilih kerajaan di bawah pucuk pimpinan Dato’ Sri Najib Tun Razak. Tidak perlu saya huraikan pelbagai alasan dan penjelasan kerana semua sudah tahu tentang situasi di sana (Singapura).”

“Di sini rezeki saya lebih baik. Jadi tiada salahnya saya memilih menjadi penduduk tetap Malaysia. Walaubagaimanapun, permohonan saya masih belum diluluskan. Sekiranya memenuhi syarat-syarat yang digariskan. Saya rasa mungkin tiada masalah,” jelas aktor ini

Comments

cik sakdi said…
dia kat singapore dulu2 xfamous sangat.. drama singapore pon kurang je.. sbb tu dia g msia dia suke. hihi
AL-AFIQ said…
kalau nak senang lulus sokong parti yang satu tu.hehehe
lisa lis said…
ok la rezeki dia ada kat malaysia, tu yg ramai artis sana nk duk kat malaysia ni..almaklumlah..malaysiakan aman damai hehehehe ><
Anonymous said…
generic phentermine lannett phentermine 0597 - phentermine online buy
Anonymous said…
buy generic ambien online ambien side effects stories - ambien withdrawal valium
Anonymous said…
xanax for sale xanax side effects eye twitching - generic name xanax bars
Anonymous said…
buy diazepam diazepam 5mg overdose - diazepam lethal dose
Anonymous said…
order valium valium dosage in dogs - valium and oxycodone
Anonymous said…
xanax online xanax pills round - xanax bars wholesale
Anonymous said…
buy ativan online lorazepam ratio 1mg - buy generic ativan online
Anonymous said…
order lorazepam ativan withdrawal youtube - ativan for depression
Anonymous said…
buy ativan ativan overdose how many mg - ativan used
Anonymous said…
xanax online xanax quotes for myspace - difference between generic xanax regular
Anonymous said…
discount xanax xanax and pregnancy - xanax tablets 0.5mg alprazolam
Anonymous said…
xanax online xanax and alcohol party - xanax anxiety forum
Anonymous said…
discount xanax does xanax show up drug test military - xanax wiki drug
Anonymous said…
buy zolpidem online ambien cr free trial - ambien and alcohol party
presa1200 said…
mentang2 x laku kat singapore sbb org cina x biasa dgn artis melayu, sanggup dia nk kata PM kat mesia lg bagus, sanggup dia bersekongkol dgn kes rasuah dan penipuan dlm PRU.

x payah nk bagi alasan BN membela nasib melayu, kalo BN btol2 nk jaga maruah melayu xdenye makan rasuah sampai malu kat satu dunia.

skarang ckp je bangsa melayu terus dikaitkan dgn rasuah.

Popular Posts