Pages

Support Penaja

Wednesday, October 26, 2011

Rupanya di Terengganu ada daerah baru.. TV3 melaporkan

Posted by mykhalis On 4:31 PM 6 comments

Ini satu lagi fail dari tv3 suku.. sibuk sangat nak cari kesalahan dan melaporkan fitnah,, dah tersalah.. walaupun kecik..tapi malu la kan?? kata kompeni juta juta.. melaporkan berita benar tiada yang benar melainkan benar benar belaka!!

Kuala Lumpur dalam Terengganu rupanya..heehehe

sumber


6 comments:

haha2...x leh blah..bile plak nak wat berita lokasi camnih plak...kuala lipis,KUALA LUMPUR??..haha^^

eh..khalis tak tau ker..Kuala Lumpur ni memang ada..daerah kecil jer..dekat2 dengan Kuala Terengganu... biasalah tv3..memang suka mencari tempat yang orang ramai tak tahu pun kewujudan tempat tu..contohnya Surau Al-Musyrikin..

#sarcasm mode : ON

Salam khalis, masa tv3 siar berita ni memang saya tengah tonton, tapi x perasan Kuala Lumpur kat situ, tapi pembaca berita sebut nama yang betul masa berita disampaikan dan daerah yang disebut adalah betul Kuala Terengganu.. hebat la khalis perasan benda nih..hahahah..now i m working at Kuala Lumpur, Terengganu...hahah

skrg sy dh tahu nama daerah baru tu hihi ^_^

yes!!

bukan sy sorang je yg prasan...sy tergelak dgn adik bile tau ade kuala lumpur kt terengganu.........tp betul ke ade?? konfius sy....

ping

There was an error in this gadget

yang best di sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...