Jenazah Gaddafi dipemerkan kepada orang ramai

Adakah Gaddafi tidak layak dikebumikan mengikut syariat ISlam sehingga dibiarkan dan menjadi tontonan?

Comments

mra said…
seteruk mana pon orang itu di mata penentang, tak perlu la buat mayat sedemikian rupa.
Paradise Gal said…
sy ade sebut name encik khalis punye blog lam entry bru. sile lawat
ShahzCudin said…
Apsal diorang x urus jenazah dia lg?
Suka la geng2 yahudi..dgn rncangan yg teliti diorang xperlu 'kotor tangan' nak bunuh gaddafi..
ArulchelseA said…
tgok mcm mana yahudi buat..mudah dan berjaya...
ArulchelseA said…
org islm yg tk urusakn jenazah tu..apa diaorg dpt..??
ArulchelseA said…
klau presiden amerika mati..adakh rakyat dia atau selruh dunia buat mcm ni..islam je ke buat mcm ni
~nsar~ said…
beliau pemimpin islam... beliau beri fund utk indon buat masjid.. dia penah buat solat ghaib untuk sorg pemimpin islam...

benar lah apa yang dikatakn Allah mengenai Arab... nauzubillah..
Luv Me Cinta said…
apa lg yg dorg nak?nape dok biar buat pameran?
lisa lis said…
xsepatutnya macam nih~ hormat la sikit sepatutnya~

Popular Posts