Pages

Support Penaja

Monday, October 24, 2011

Jenazah Gaddafi dipemerkan kepada orang ramai

Posted by mykhalis On 11:54 AM 10 comments

Adakah Gaddafi tidak layak dikebumikan mengikut syariat ISlam sehingga dibiarkan dan menjadi tontonan?


10 comments:

seteruk mana pon orang itu di mata penentang, tak perlu la buat mayat sedemikian rupa.

sy ade sebut name encik khalis punye blog lam entry bru. sile lawat

Apsal diorang x urus jenazah dia lg?
Suka la geng2 yahudi..dgn rncangan yg teliti diorang xperlu 'kotor tangan' nak bunuh gaddafi..

tgok mcm mana yahudi buat..mudah dan berjaya...

org islm yg tk urusakn jenazah tu..apa diaorg dpt..??

klau presiden amerika mati..adakh rakyat dia atau selruh dunia buat mcm ni..islam je ke buat mcm ni

beliau pemimpin islam... beliau beri fund utk indon buat masjid.. dia penah buat solat ghaib untuk sorg pemimpin islam...

benar lah apa yang dikatakn Allah mengenai Arab... nauzubillah..

apa lg yg dorg nak?nape dok biar buat pameran?

xsepatutnya macam nih~ hormat la sikit sepatutnya~

ping

There was an error in this gadget

yang best di sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...