Fesyen artis Malaysia yang kita takkan terkejut satu hari nanti

Yup.. dunia hiburan di negara kita sangat berkembang. kalau dalam filem P.Ramlee wanita yang bekerja di dalam dunia showbiz lebih dikenali sebagai perempuan kaberet. wanita panggung, malah dalam satu babak, menggambarkan betapa hinanya seorang ahli seni

tapi sekarang inilah pujaan hatiku semua.. tidak boleh tidak.. kita sudah di"ajar" supaya kenal dan minat pada artis supaya kita tidak lagi menjadi ketinggalan zaman. Kita tidak ketinggalan dalam setiap sessi gosip dan cerita. masakan tidak.. blog no 1 di Malaysiapun berbicara mengenai artis.. itulah penangan artis. Malah Khalis sendiri merasa tempiasnya.. tengok sahaja top 5 stories dalam seminggu.. hampir semuanya mengenai artis.. ye tak?

Kerana itu, kita tahun ini dikenalkan dengan bakat baru seperti Mia Liyana yang terkenal kerana bajunya yang tak pakai bra. betol tak?dan mereka seperti ini akan terkenal sekelip mata. kejian hanya seketika.. kemudian hadirnya tawaran berlakon, cover majalah.. dan bersihlah nama atas kata " saya mintak maaf"

Mungkinkah kita satu hari nanti akan jumpa artis seperti ini di red carpet?



mustahilkah? sedangkan tiada satupun tindakan dikenakan terhadap puluhan kesalahan yang dilakukan oleh artis artis kita. yang kena tibai faizal sebab bukak baju.. Hattan,nyanyi lagu kebangsaan tempo lain...

Double standard??

Comments

mas saari said…
tulah, macam agung2kan sangat artis pakai seksi ni!

sebab tu tak minat artis wanita sangat..
Luv Me Cinta said…
for sure mesti ada punye!
lisa lis said…
artis skrg semua blumba2 nak tayang aset..haishhh.. apa la nk jadik..tp yg tu jugak lah yg jadi kebanggaan org..pening den~
azrijohan said…
fuhh,ayat pak cik khalis memang masyukkk ahhh.nice
laila said…
This comment has been removed by the author.

Popular Posts