Jurulatih kesihatan yang tegap menjadi gemok kerana ingin memahami perasaan si gemook


Sape yang gemok?? Khalis tak... wahahha.. tapi memang agak bengang jugakla dengan insan yang bernama Drew Manning ni..

Elok elok dah badan gagah perkasa lagi mahu jadi gemok.tapi itulah realitinya apabila satu hari Drew merasakan, untuk menjadi pelatih kecerdasan, dia kena faham masalah orang gemok. Jadi dia meletakkan sasaran utnuk gemok dalam masa 3 bulan.

Selama tempoh itu, dia berhenti bersenam, hanya makan pizza, minum coke.. dan apa sahaja yang boleh membantunya gemok. Menurut Drew..tempoh untuk gemok sangat bahagia.. manakan tidak..dia tidak perlu berdisiplin.

Akibatnya..badannya naik hampir 40kg dan badannya yang sasa sudah menjadi menggelebeh dengan lemak lemak di badan.

Maslahnya buat Drew sekarang..dia dah jadi malas untuk bersenam.. dan dia rasa seronok berbadan gemok.. jadi dia tidak tahu bila dia akan dapat badannya yang asal..

Comments

kakjoyah said…
alahai... niat baik dia tuk merasa perasaan org gemuk tu mmg ok,tp bila berat da naik malas plak nak bersenam tuk dpt badan asal.. ruginyaaaaa! org nak kurus,dia plak sebliknya huhuhu
Luv Me Cinta said…
haha mmgla seronok klu dok tibai mkn segala jenis makanan~
cik sakdi said…
ok itu la perasaan orang gemuk. dia rasa bahagia. mcm saya la. hepi je gemuk n malas la senam2 ni. hehe
lisa lis said…
@cik sakdi hahahaha..setuju sgt2x.... mcm tu gak la sy kah3x...

Popular Posts